Plata:

Plata comenzilor se poate efectua cu cardul bancar prin serviciul ...

Plata cu cardul online efectuata in numele Persoanei Juridice pentru care se emite Factura Fiscala trebuie facuta doar din contul (cu cardul) respectivei Persoane Juridice.

Produse cu detalii personalizate:

Produsele pot fi realizate si la comanda, dupa detalii personalizate, furnizate de client. Termenul de livrare pentru produsele cu "precomanda" este de maxim 7- 10 zile lucratoare din momentul plasarii si platii comenzii.

In mod exceptional, daca sunt situatii de intarziere cu privire la comanda dvs, acestea vor fi transmise telefonic catre dvs.

Livrare comenzi:

Produsele comandate se livreaza prin serviciul de curierat FAN COURIER sau prin livrare proprie (respectand regulile sanitare impuse de autoritati).

Mai jos gasiti toate informatiile privind taxele de transport si modalitatile de livrare oferite de Mariuk.ro in calitate de comerciant.

• Comenzile inregistrate de luni pana vineri, pana la ora 12:00, vor fi livrate in termen de 48 de ore de la predarea coletului catre curier.

• Comenziile preluate vineri dupa ora 12:00, vor fi plasate catre curier luni, astfel in maxim 48 ore de cand produsul ajunge la curier, va sosi la dumneavoastra.

Livrarile au loc doar pe teritoriul Romaniei. Pentru solicitari de livrare speciale, utilizati adresa de email office@mariuk.ro.

Livrare platita:

- comenzile in valoare de peste 400 lei beneficiaza de livrare gratuita.

- comenzile cu valoare mai mica de 400 lei au cost de livrare 20 lei.

Renuntarea la cumparare

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Mariuk Design S.R.L. poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restrictiilor privind vanzarea de produse sau servicii.

Procedura de retragere din contract

Consumatorul informeaza Mariuk Design SRL cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail sau fax). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

Obligatiile care revin Mariuk Design SRL

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard. 

Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de 10 zile lucratoare de la receptionarea produselor.

Obligatiile care revin consumatorului

Produsele sunt predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Produse excluse, fara drept de returnare.

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna din motive de igiena:

a. Lenjeriile de pat cu urme de utilizare.

b. Articolele vestimentare cu urme de utilizare.

c. Orice produs/ care a fost deteriorat sau refuzat pe motiv neintemeiat, sau retinut mai mult de termenul legal stipulat mai sus

Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.

Aceste limitari se aplica conform  OUG 34/2014 art. 16.

Consumatorii care solicita returnarea produselor in cazul contractelor incheiate la punctul de lucru nu beneficiaza de dreptul de retragere din contract conform dispozitilor O.U.G. 34 din 2014.

Exemple de produse si categorii de produse care pot fi supuse unor costuri suplimentare in vederea aducerii la conformitate/stare initiala:

Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice.